چند قطره احساس
چند قطره احساس
کاش دنیا یکبار هم که شده بازیش را به ما می باخت مگر چه لذتی دارد این بردهای تکراری برایش؟!...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, توسط مهرداد خدابنده لو |


 

شبــهایم پــُــر شــده از خواب هایی کـ در بیــداری انتظارش را دارم

 

می دانــی بیا بنشین اینجــا تا برایت کمــی دَردُ دل کنم ...

 


از تو چــه پنهان ، شبهــا در خواب ، رخت ِداماد  را به تن دارم

 

کـ عروســی تــویـــی

 

خوشحال کننــده است نــه ؟

 

نکنـــد نیاییُ من اینجــا از غصه دلتنگــی ِ نیامدنت

 

بمیـــرم ؟!!!

 

تو تعبیـــر ِ خواب بلــدی دلکــــم ؟

 

بیــا تعبیـــر کن کـ تا تو فاصلــه ایی نمــانده

 

بیــا و دلخــوشیم را برایم به باور تبدیل کن

 

فقط بیـــا...




نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت7:41---13 مرداد 1391
توکلاس درس خدا،



اونی که ناشکری کنه رد میشه



اونی که ناله کنه تجدید میشه



اونی که صبرکنه قبول میشه



اونی که شکر کنهشاگرد ممتازه



خدایا بر مصائبت شکر...



دوست من خوشحال میشم بهم سر بزنی


مهدی
ساعت16:20---11 مرداد 1391
مرسی اومدی ممنون از نظرت بازم بیا

مهدی
ساعت11:35---11 مرداد 1391
آهسته گفت : "خدا نگهدارت"

در را بست و رفت...

آدمها چه راحت ، مسئوليت خودشـان را

به گردن "خدا" مي اندازند!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.